Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор, спъва ли колата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Катализатор, спъва ли колата?

    Здравейте, от скоро имам моята 156. Нямам представа дали има катализатор изобщо, а ако има, то трябва ли да се махне и смени с права тръба или резонантно гърне?

    Възможно ли е да гори повече заради задръстен катализатор?

    Ще се прецака ли новата ми ламдба сонда от работата на ауспуха без катализатор?
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

  • #2
    Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
    Здравейте, от скоро имам моята 156. Нямам представа дали има катализатор изобщо, а ако има, то трябва ли да се махне и смени с права тръба или резонантно гърне?

    Възможно ли е да гори повече заради задръстен катализатор?

    Ще се прецака ли новата ми ламдба сонда от работата на ауспуха без катализатор?
    Ако е задръстен катализатора много неща може да ти прави. Не слагай тръба, а си сложи гърненце. Иначе шумничко става. Като гледам годината май имаш една сонда и тя е преди катлизатора, така че нямаш проблем, нека ако има някой по вещ потвърди, но според мен е така.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #3
      Първо иди да ти проверят дали е изобщо от катализатора, защото общо взето тая мода с махането е глупост, ако катализатора ти има живот.Проверки правят в М комплект инжинеринг, може и на други места, не знам, позаинтересувай се.
      Ако се наложи смяна, тогава го сменяй при грамотни хора, може да сложиш така наречените универсални катализатрои /около 300 лева май са/, а старият се изкупува, твоя трябва да е поне 100 лева. А без пари ще ти излезе, ако ти сложат подходящо гърне.
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
        Първо иди да ти проверят дали е изобщо от катализатора, защото общо взето тая мода с махането е глупост, ако катализатора ти има живот.Проверки правят в М комплект инжинеринг, може и на други места, не знам, позаинтересувай се.
        Ако се наложи смяна, тогава го сменяй при грамотни хора, може да сложиш така наречените универсални катализатрои /около 300 лева май са/, а старият се изкупува, твоя трябва да е поне 100 лева. А без пари ще ти излезе, ако ти сложат подходящо гърне.
        Тва с тия катализатори дето са по 300 лв е голям смях. Това е катализатор колкото морското свинче е прасе. Направо гърне слагай и тва е.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • #5
          Аз доколкото видях на мойта кола в корпуса, в който е катализатора, след катализатора има и нещо като гърне, т.е. катализатор и гърне са в един корпус. Изтърбуших катализатора и сега карам така. Над 3500 об./мин. се чува един режещ звук, който преди го нямаше, но се свиква. Иначе не знам дали си внушавам, ама май колата се чувства по-добре сега без катализатор.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
            Тва с тия катализатори дето са по 300 лв е голям смях. Това е катализатор колкото морското свинче е прасе. Направо гърне слагай и тва е.
            E не знам какви се, това е написано, иначе аз нямам преки впечатления. Сигурно не върши точно рабатата на оригиналния, но ще е по качестен от гърне си мисля, и всенякоя сажда ще прихваща

            http://www.emk-33.com/shop/index.php...eab1a0645f8ea7

            А тука попаднах на едни по стари коментари, но има полезни неща, така че има все пак такаво чудо, като унинерсален катализатор, колкото и условно да е това. Но ако прочетеш, ще видиш че един колега е карал с такъв и след година /бил минал 15 Км/ е направил проверка на газовете и те са били в нормата:
            http://fiat-bg.org/mobile/thread.php?topic_id=10035
            Last edited by fred; d.m.y г., 16:04.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              аз моя катализатор го махнах преди 10 дена и колата гори по малко и бега повече, доволен съм. само дето сложих 2 гърнета на мястото на катализатора 130лв цялата работа

              Comment


              • #8
                Готово, катализатора е премахнат и на неговото място има резонантно гърне.

                Сега трябва да отида да ми настроят газ-инжекциона сякаш. Надявам се разхода да падне и вървежа да се подобри, сега нямаше къде да я тествам, защото такива задръствания са в София.

                На 10 години беше стария катализатор, времето отдавна му е дошло.
                Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
                  Готово, катализатора е премахнат и на неговото място има резонантно гърне.

                  Сега трябва да отида да ми настроят газ-инжекциона сякаш. Надявам се разхода да падне и вървежа да се подобри, сега нямаше къде да я тествам, защото такива задръствания са в София.

                  На 10 години беше стария катализатор, времето отдавна му е дошло.
                  Ти какво направи? Махна цялото оригинално гърне с катализатора и сложи друго? Щот аз мисля само да изтърбуша катализатора от старото.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ти какво направи? Махна цялото оригинално гърне с катализатора и сложи друго? Щот аз мисля само да изтърбуша катализатора от старото.
                    Ооо така е звука е невероятно гаден.Аз направих тази грешка като я купих и още ме е яд. Все нямам време да и сложа едно резонаторче.Както написа колегата по-горе,като включи вариатора звука е като на Жигула с изгоряло задно гърне.След 5500об/мин се оправя.

                    П.П.Имам предвид,ако само изтърбушиш катализатора.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Аз пък бях с резонансни гърнета даже два броя и звука ме дразнеше не беше като оригиналния едно звънтеше пак тунко но звънтеше. Един ден след около година и нещо експлоатация ми писна махнах катализатора от оригиналното гърне сложих вътре тръба мисля че беше ф60 вътреотидох при един заварчик (мазач) замазая от вътре на няколко места от към оригиналното гърне във катализатора затвори изрязаните ламарини от катализатора на аггон и завари тръбата от предния кран на гърнето . После монтирах при друг.
                      Резултата колата взе да дрънчи повече (чува се сякаш от задното гърне но може и да е от от пред щума просто да се разнася) ,но бръмчи до 3000 оборота от там нататък звука е перфектен и звънти само ако е подадена много газ ако газта се дава постепенно звука го няма и звънти само при преход от един кум друг режим когато газта е постоянна звука е добър. А вървенето се подобри.
                      И още нещо тия резонатори дето ми ги бяха сложили гледам взели да излизат разни вати от тях и единия даже беще с напуката ламарина и изпускал от напуканото пълна нашивка ан 100лв за тия гърнета. Ако някой иска ще му ги дам и двете за 20 лв заварени едно за дръго едното беше 50 а другото 45мм едното е видимо здраво.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
                        Ако е задръстен катализатора много неща може да ти прави. Не слагай тръба, а си сложи гърненце. Иначе шумничко става. Като гледам годината май имаш една сонда и тя е преди катлизатора, така че нямаш проблем, нека ако има някой по вещ потвърди, но според мен е така.
                        Резонаторно гърне сложи и не махай ламбдата

                        Comment


                        • #13
                          Е сега какво стана? Някой намерил ли е добро решение като се махни катализатора да се запази звука поне малко , защото сега с катализатор като дигна над 3000 оборота и имам чуството че карам феррари . Също някой запознат ли е какви са точно симтомите на не работещ катализатор. Също така колко $ струва тази проверка на катализатор?
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                            Е сега какво стана? Някой намерил ли е добро решение като се махни катализатора да се запази звука поне малко , защото сега с катализатор като дигна над 3000 оборота и имам чуството че карам феррари . Също някой запознат ли е какви са точно симтомите на не работещ катализатор. Също така колко $ струва тази проверка на катализатор?
                            Като загрее колата почва да мирише на яйца от ауспуха и колата е запушена, мъчи се... тва е един вид да ти сложат коркова тапа и после да те карат да пръднеш- Е няма как да стане!
                            Last edited by zdravio; d.m.y г., 14:55.
                            145 QV ex.
                            146 Boxer TOTAL ex.
                            147 T.S. Sele top

                            Lancia Dedra 2000 16

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Stranger65
                              Абе слагай резонаторно гърне и стига си задавал въпроси
                              По спокойно бре колега, какво си зел да ми се караш е това човек да не попита нещо. Отщя ми се да правя каквото и да е по тази кола.

                              Питам защото всеки казва различно , и аз знам , че като не бачка катализатора мирише на развалени яйца , ама виж какво казват колеги махнали катализатор и колата им се е отпушила а съм 100% сигурен , че не им е миришело на развалени яйца.
                              А това да махна катализатора и колата да ми дранчи кат жигула немога да го понеса, затова и питам с това резонаторно гърне толкова ли е зле или почти няма разлика.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment

                              Working...
                              X